جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
استعدادهای برتر آموزشی بلوچستان در سواحل مکران بورسیه تحصیلی می شوند
26
استعدادهای برترشهرستان‌های کمتربرخودار بلوچستان در سال تحصیلی 1400/401بورسیه تحصیلی سواحل مکران را می‌گیرند و در دانشگاه بین‌المللی چابهار مشغول به تحصیل می‌شوند.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میارجل دانشگاه بین المللی چابهار از سال آینده تحصیلی بصورت بورسیه کامل و آموزشی از میان استعدادهای برتر آموزشی شهرستان‌های های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دشتیاری، بخش پلان، راسک‌، بخش بنت، فنوج، بخش لاشار و بخش زرآباد دانشجو پذیرش می‌کند.
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی میارجل گفت: دانشگاه بین المللی چابهار از سال ۸۱ با چهار رشته فعالیت آموزشی خود را آغاز و هم اکنون در ۲۲ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال فعالیت است و در مدت ۱۸ سال بالغ بر ۵۰۰۰نفر دنشجو فارغ التحصیل شوند.

ناصرآبروش در ادامه گفت: دانشگاه بین المللی چابهار برای اولین بار در طول ۱۸سال در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف دانشجوی خارجی داشته باشد.

وی خاطرنشان کردند: توسعه نیروی انسانی بومی و توانمند سرلوحه کار مجموعه آموزشی دانشگاه در توسعه سواحل مکران است بر این اساس دانشگاه در سال ۹۹  ۱۰ شهرستان بلوچستان مورد هدف بورس تحصیلی قرار گرفتند و دانش آموزانی از استعداد و توان بالا در امر آموزش برخودار هستند بورسیه تحصیلی کند.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در ادامه اظهار داشت: در سال جدید ما دو نوع بورس برای داوطبان ورود به دانشگاه در نظر گرفتیم که یک نوع بورس کامل و برای هر شهرستان یک نفر و ۱۱ نفر هم بورس تحصیلی در همان شهرستان قرار دادیم و نوع بعدی فقط بورس تحصیلی خواهد بود تا در توسعه شاخص آموزشی این شهرستانها اثرگذارو نقش خودمان را در تربیت نیروی توانمند و کار آمد داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بلوچستان جوانان خوش فکر و با استعدادی دارد و رسیدگی در امورات آموزشی این افراد جز مسیولیت های اجتماعی ما است و نباید از این منظر غافل شویم و نیاز است خانواده هاحتما همکاری کنند تا در فرآیند تحصیلی شان بتوانیم در کوتاه مدت نیروی خوش فکر و با استعدادی تربیت کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.