سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
Tuesday, 19 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
اسپانیا آژانس فضایی خود را تاسیس می کند | آژانس فضایی اسپانیا
33

آژانس فضایی اسپانیا بودجه اولیه ۷۰۰ میلیون یورویی برای کمک به تقویت بخش فضایی این کشور دریافت کرده است. – آژانس فضایی اسپانیا بودجه اولیه ۷۰۰ میلیون یورویی برای کمک به تقویت بخش فضایی این کشور دریافت کرده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شورای وزیران این […]

پ
پ


آژانس فضایی اسپانیا بودجه اولیه ۷۰۰ میلیون یورویی برای کمک به تقویت بخش فضایی این کشور دریافت کرده است.

– آژانس فضایی اسپانیا بودجه اولیه ۷۰۰ میلیون یورویی برای کمک به تقویت بخش فضایی این کشور دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شورای وزیران این کشور به آغاز فعالیت آژانس فضایی اسپانیا یا Agencia Espacial Espanola (AEE) در تاریخ هفتم مارس رای داده اند.

برنامه های این آژانس به طور رسمی در ماه مه سال ۲۰۲۱ اعلام شد.

طبق بیانیه وزارت علوم و نوآوری اسپانیا، این آژانس در استان سویل (Seville) اسپانیا مستقر خواهد بود و برای تضمین اقدام استراتژیک اسپانیا در زمینه فضا، هم از نقطه نظر توسعه فناوری و هم استفاده از فضا در زمینه هایی مانند امنیت، رصد زمین، موقعیت جغرافیایی و مخابرات فعالیت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که فضا یک حوزه اولویت دار و استراتژیک است که برای کمک و حفاظت از جامعه ما در زمینه های متنوعی مانند امنیت سایبری، ناوبری، مبارزه با تغییرات آب و هوایی یا نظارت بر پدیده هایی مانند خشکسالی یا آتش سوزی اهمیت دارد.

دیانا مورانت (Diana Morant) وزیر علوم و نوآوری اعلام کرد که این آژانس در سال ۲۰۲۳ بودجه اولیه بیش از ۷۰۰ میلیون یورویی (۷۵۳ میلیون دلار آمریکا) دریافت خواهد کرد.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.