جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
اظهارات وزیر علوم درباره عملکردش در سال گذشته | وزیر علوم
32

وزیر علوم با تشریح عملکردش در سال گذشته از حمایت از اعضای هیات علمی جدید الاستخدام و جوان در هیات های امنای دانشگاه ها خبر داد. – محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهردر پاسخ به این سئوال که به عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ چه نمره ای می دهید، با بیان اینکه […]

پ
پ


وزیر علوم با تشریح عملکردش در سال گذشته از حمایت از اعضای هیات علمی جدید الاستخدام و جوان در هیات های امنای دانشگاه ها خبر داد.

– محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهردر پاسخ به این سئوال که به عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ چه نمره ای می دهید، با بیان اینکه این سئوال سختی است افزود: برخی از ایده هایی که داشتم به دلیل اینکه نیاز به اعتبارات داشت شاید نتوانستم با سرعتی که علاقمند بودم محقق کنم.

وی ادامه داد: ولی بخشی از ایده ها و برنامه هایی که داشتم که زیاد به اعتبارات مالی وابسته نبود را توانستم اجرا کنم.

وزیر علوم گفت: ازجمله کارهای خوبی که در وزارت علوم انجام شد، تاسیس نظام ایده ها و نیازها و سامانه (نان) برای ارتباط دانشگاه و صنعت بود.

وی افزود: صندوق علوم، تحقیقات و فناوری، نیز ایجاد شد که یک منبع مالی برای امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.

همچنین معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاسیس و امریه پسا دکتری، امریه فناوری، دستار فناوری، تور فناوری، یا دکتری فناوری راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت پردیس های فناوری توسعه یافت و نظام سنجش و انگیزش جدید برای اعضای هیات علمی و دانشجویان ایجاد شد، گفت: آیین نامه شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد نیز در دست تدوین بوده و برای اعضای هیات علمی پایه های تشوی



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.