لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۱:۰۵

افتتاح دبیرستان دانا و توانا دخترانه دانشگاه بین‌المللی: تحولی در بندر اقیانوسی چابهار

On the way to the fourth generation university

افتتاح دبیرستان دانا و توانا دخترانه دانشگاه بین‌المللی: تحولی در بندر اقیانوسی چابهار
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: آغاز به کار دبیرستان دخترانه دانا و توانا۱ در دانشگاه بین‌المللی چابهار؛ گامی بلند برای توانمندسازی دختران منطقه آزاد با حضور دکتر حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
🔸در نخستین روزهای ماه مهر و هفته دفاع مقدس مراسم افتتاحیه، دبیرستان دخترانه دانا و توانا ۱ دانشگاه بین‌المللی چابهار با حضور خانم دکتر حمیرا ریگی، مدیرعامل محترم منطقه آزاد چابهار، اعضای هیات رئیسه منطقه آزاد چابهار، معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار معاون محترم فرماندار و رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار و هیات رئیسه این دانشگاه به‌طور رسمی افتتاح شد. این رویداد نقطه عطفی در مسیر توسعه آموزشی و توانمندسازی دختران منطقه به شمار می‌رود.🔸دکتر حمیرا ریگی در سخنان خود با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش دختران، این افتتاحیه را گامی مهم برای تقویت زیرساخت‌های آموزشی در منطقه آزاد چابهار عنوان کرد. وی افزود: «این دبیرستان بستری را فراهم می‌کند تا دختران مستعد منطقه، با بهره‌گیری از بهترین امکانات آموزشی و علمی، مسیر روشن‌تری برای آینده خود بسازند.»همچنین رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار با تشکر از همکاری صمیمانه سازمان منطقه آزاد چابهار و تیم مدیریتی، این افتتاح را به عنوان پیوندی مؤثر میان دانشگاه و جامعه دانست. وی به نقش مهم این دبیرستان در پرورش نسل آینده اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که دختران این خطه بتوانند با تلاش و پشتکار، آینده‌ای درخشان برای خود و جامعه رقم بزنند.
🔸این دبیرستان با به‌کارگیری مدرن‌ترین روش‌های آموزشی و امکانات به‌روز، به‌عنوان یکی از پیشروترین مراکز آموزشی در منطقه آزاد چابهار شناخته می‌شود و گامی مهم در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای دانشگاه بین‌المللی چابهار است.
شایان ذکر است کمک هزینه تحصیلی تعداد ۲۰ دانش آموز دختر را شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران بر عهده دارند.
🔸منطقه آزاد چابهار با حمایت کامل از این پروژه، نشان‌دهنده تعهد خود به توسعه پایدار و پیشرفت جوانان منطقه بوده و افتتاح این دبیرستان، نویدبخش آینده‌ای روشن برای دختران منطقه است.
# سازمان_منطقه_آزاد_چابهار# دانشگاه_بین_المللی_چابهار# دبیرستان_دخترانه_دانا_توانا۱# تحول_آموزشی# توسعه_پایدار# نظام_هدفمند_آموزشی
🌐روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
https://chat.whatsapp.com/EokZjFwBjr0Km7HnR6Y0sU

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار