حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
ایجاد 49 مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه ها تا پایان سال
31

[ad_1] معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 49 مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه ها تا سال 1401 ایجاد شده است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، توسعه فعالیت های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور موجب افزایش دانش آموختگان دانشگاهی شده […]

پ
پ

[ad_1]

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 49 مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه ها تا سال 1401 ایجاد شده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، توسعه فعالیت های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور موجب افزایش دانش آموختگان دانشگاهی شده و ضروری است برای هماهنگی و اثربخشی این دانش آموختگان در جامعه برنامه های مناسبی تدوین شود.

بهره گیری مناسب از دانش آموختگان دانشگاهی در صنایع، مراکز تحقیق و توسعه، واحدهای صنعتی، شرکت های خصوصی می تواند موجب بهبود کسب و کار و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور شود.

پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم در این خصوص اظهار کرد: با توجه به رشد تعداد دانش آموختگان دانشگاهی، تخصصی تر شدن مشاغل و حرکت به سمت کسب و کارهایی بر پایه فناوری، لزوم توسعه و بهره وری صنایع کشور، ایجاد مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی و اشتغال مناسب دانش آموختگان دانشگاهی ضروری به نظر می رسد.

معاون پژوهشی وزارت علوم در ادامه افزود: توسعه دوره های مهارت افزایی برای افزایش توانمندی های شغلی دانشجویان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، هماهنگی و همکاری جهت برگزاری مناسب دوره های کارآموزی و ارائه مشاوره های شغلی مناسب دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی از اهداف ایجاد ا

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.