پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بازدید مدیرکل صدا و سیما از غرفه دانشگاه بین المللی در جشنواره طلایه داران خلیج فارس
15

به گزارش ندیم درزاده نماینده تام الاختیار دانشگاه در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس، در جریان بازدید مدیرکل صدا و سیما، عبدالغفور بادپا ریاست دانشگاه گزارشی از فضاها و امکانات دانشگاه ارایه دادند. پس از آشنایی مدیرکل صدا و سیما با ظرفیتهای دانشگاه ایشان علاقمند به بازدید دانشگاه از نزدیک شد. فضاهای دانشگاه بسیار […]

پ
پ
به گزارش ندیم درزاده نماینده تام الاختیار دانشگاه در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس، در جریان بازدید مدیرکل صدا و سیما، عبدالغفور بادپا ریاست دانشگاه گزارشی از فضاها و امکانات دانشگاه ارایه دادند. پس از آشنایی مدیرکل صدا و سیما با ظرفیتهای دانشگاه ایشان علاقمند به بازدید دانشگاه از نزدیک شد.
فضاهای دانشگاه بسیار مورد توجه و استقبال ایشان قرار گرفت که منجر به انجام مذاکرات جهت عقد تفاهم نامه در راستای گسترش همکاری های دوجانبه میان دانشگاه و صدا و سیما شد. استفاده از فضای دانشگاه جهت استقرار پایگاه خبری در استودیو دانشگاه، همکاری آموزش جهت برگزاری دوره های پودمانی در دانشگاه، همکاری جهت تهیه محتوای علمی و انعکاس دستاوردهای حوزه علم و فناوری در رسانه ملی و آگاه سازی مردم از این دستاوردها ازجمله مباحثی بود که در این بازدید مطرح گردید.

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.