سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
Tuesday, 19 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بازدید مهدی حسین زاده معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مرکز رشد و نوآوری مکران دانشگاه بین المللی چابهار
33

بازدید مهدی حسین زاده معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دبیرستان و دانشگاه بین‌المللی چابهار . بازدید از مرکز رشد و نوآوری مکران دانشگاه بین المللی چابهار به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه؛ بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از مرکز رشد و نوآوری مکران دانشگاه […]

پ
پ

بازدید مهدی حسین زاده معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دبیرستان و دانشگاه بین‌المللی چابهار .

بازدید از مرکز رشد و نوآوری مکران دانشگاه بین المللی چابهار

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه؛
بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از مرکز رشد و نوآوری مکران دانشگاه بین المللی چابهار
در این بازدید، آقای مهدی حسین زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی به اتفاق هیات همراه ، عضو هیات مدیره سازمان، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار همراهی نمودند.

در ادامه، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت های فناوری و نوآوری این مراکز بازدید و اظهار نمودند، می بایست حمایت های لازم از استارتاپ ها، هسته ها و شرکت ها صورت و هدف گذاری این مراکز با ماموریت های سواحل مکران و صنایع سنگین ، گردشگری، برنامه نویسی حرکت نمود.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.