دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Monday, 6 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت هفته پژوهش
12

🔅 پژوهش نقطه ارتقاء فرهنگ علمی برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت هفته پژوهش به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ آئین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر برگزار گردید. دانشگاه بین‌المللی در این آیین تجلیل، میزبان […]

پ
پ

🔅 پژوهش نقطه ارتقاء فرهنگ علمی

برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ آئین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر برگزار گردید.
دانشگاه بین‌المللی در این آیین تجلیل، میزبان دانشجویان و محققان و همچنین مهمانانی پژوهش‌دان؛ آقای دکتر حسن بیگی، ریاست محترم دانشگاه خوارزمی تهران، آقای دکتر کریم، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی و عضو انجمن تشخیص مصلحت نظام، آقای دکتر رجائی، رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی،دکتر وثوقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جهانتیغ، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعی از معاونین و اساتید دانشگاه های شهرستان بوده است.

همچنین دکتر عبدالغفور بادپا، ریاست دانشگاه بین‌المللی چابهار، در این رویداد به اهمیت پژوهش اشاره کرده و از پژوهش‌گران حمایت و تبدیل پژوهش به فناوری‌های عملی را تأکید نمود.
ایشان در ادامه افزودند برنامه ریزی این دانشگاه در سال تحصیلی آینده به صورتی است که از فعالیت های بین المللی در راستای مرجعیت علمی و دیپلماسی علمی حمایت بیشتری خواهد شد.
در کنار تشکر و قدردانی از فعالیت‌های پژوهش‌گران این دانشگاه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات ارزنده این بزرگواران تقدیر گردید.

✒️ روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار دانشگاه را در فضای مجازی رصد کنید👇🏻
https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.