حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
برگزاری مراسم “روز دانشجو” با حضور دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در دانشگاه بین‌المللی چابهار
26

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه _به مناسبت ۱۶ آذر ماه “روز دانشجو”نشست صمیمی با حضور ارزشمند سرپرست دانشگاه و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه بین المللی چابهار همراه با حضور مدیر آموزش، مدیر امور دانشجویی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیر اداره ارتباط با صنعت در قالب پرسش و پاسخ دانشجویان […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه _به مناسبت ۱۶ آذر ماه “روز دانشجو”نشست صمیمی با حضور ارزشمند سرپرست دانشگاه و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه بین المللی چابهار همراه با حضور مدیر آموزش، مدیر امور دانشجویی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیر اداره ارتباط با صنعت در قالب پرسش و پاسخ دانشجویان از مسئولین دانشگاه برگزار شد.

همچنین سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان از اهمیت روز ۱۶ آذر که متعلق به دانشجو، قشر نخبه و روشن‌فکر جامعه است، در واقع به دانشجوی بیدار، پرشور و با بصیرت تعلق دارد سخن گفت
ناصر آبروِش خاطرنشان کرد: علم، عقلانیت، کسب آموزه های دینی و بصیرت از شاخصه های دانشجو است و دانشجویان باید پرچمدار فضای علمی کشور باشند.
و در وصف بزرگداشت روز دانشجو و واقعه ۱۶آذر و شهدای دانشجو واهمیت مسوولیت پذیری دانشجویان در عرصه های مختلف سخنرانی کردند.
ایشان همچنين ؛حادثه ۱۶ آذر را اتفاق مهمی در تاریخ دانشگاه برشمرد و ادامه داد: در آن روز، ۳ خودباخته و بزرگوار به شوق میهن و جهت رفاه، استقلال و آزادی کشور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و تمام هست و نیست خود را فدا کردند .
وی در ادامه گفت: انتظار ما از دانشجویان، تحصیل علم و دانش، تمرین پژوهش و تحقیقات، کسب اخلاق حرفه ای و مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی است و درخصوص فعالیت سیاسی دانشجویان معتقد هستم دانشجو باید واقع بین باشد، تحلیل مسائل و فرا گرفتن نحوه مواجهه با امور و تشخیص صحیح را فرابگیرد، قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و منافع کشور، جامعه و دانشگاه را متوجه باشد.

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
05435314355

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.