جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
تاکید مقامات آستراخان روسیه بر توسعه روابط با ایران | سخنران
12

سخنران ایرانی اجلاس توسعه پایدار منطقه کاسپین از تمایل همکاری کشورهای همسایه این منطقه با ایران خبر داد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سومین اجلاس راه های توسعه پایدار منطقه کاسپین ۲۰۲۳ در دانشگاه دولتی آستراخان روسیه با حمایت وزارت امور خارجه و سازمان وزارت علوم روسیه و […]

پ
پ


سخنران ایرانی اجلاس توسعه پایدار منطقه کاسپین از تمایل همکاری کشورهای همسایه این منطقه با ایران خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سومین اجلاس راه های توسعه پایدار منطقه کاسپین ۲۰۲۳ در دانشگاه دولتی آستراخان روسیه با حمایت وزارت امور خارجه و سازمان وزارت علوم روسیه و دولت محلی آستراخان این کشور برگزار شد.

روح الله مدبر کارشناس مسائل ارشد روسیه که تنها سخنران ایرانی این اجلاس است، به خبرنگار ما گفت: در این اجلاس صدها نفر از تحلیل گران و پژوهش گران برجسته روسیه، استادان دانشگاه ملی مسکو و آستراخان، نویسندگان، تاجران و متخصصان راهگذر شمال جنوب حضور داشتند.

کنستانتین مارکلوف، رییس دانشگاه ملی آستراخان و مدبر   وی افزود: در این اجلاس بحث و تبادل نظر در زمینه همگرایی برای عمیق شدن روابط و مناسبات کشورهای همسایه دریای کاسپین انجام شد.

یکی از نقاط قابل توجه در این اجلاس این بود که همه سخنرانان، از اهمیت همکاری و توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران سخن گفتند و مقامات آستراخان بر انجام هر نوع مساعدت برای توسعه همکاری با جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

سخنران ایرانی این اجلاس بیان کرد: در زمینه کمک به ایجاد زیرساخت و بسترهای راهبرد راهگذر شمال به جنوب موارد مهمی مطرح شد.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.