شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
تحرک چراغ خاموش نهاد ریاست جمهوری برای جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم
22

[ad_1] یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵۲۰۲۳-۰۸-۰۶سياسي نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شنیده ‎ها مبنی بر جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری، – این اقدام را خطرناک و موجب ایجاد شائبه های فساد در سازمان سنجش دانست. به […]

پ
پ

[ad_1]



یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵۲۰۲۳-۰۸-۰۶سياسي


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شنیده ‎ها مبنی بر جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری، – این اقدام را خطرناک و موجب ایجاد شائبه های فساد در سازمان سنجش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردویی ، درباره برخی شنیده ها مبنی بر انفصال سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم و ادغام آن زیر نظر نهاد ریاست جمهوری، تصریح کرد: به عنوان یک عضو هیأت علمی دانشگاه جیرفت که مسئولیت برگزاری کنکور در حوزه انتخابیه و منطقه را داشته ام، شنیده هایی مبنی بر جدایی سازمان سنجش به صورت چراغ خاموش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری به گوش رسیده که بسیار این موضوع می‎ تواند خطرناک باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اجرایی شدن این ایده عملاً نظارت مجلس بر سازمان سنجش سلب می ‎شود و این تغییر چارت ، بزرگترین ضربه به پیکره وزارت علوم است.

وی ادامه داد: سازمانی که با این ساختار سال های متمادی کنکور را برگزار کرده و پذیرش به دانشگاه ‎های دو وزارتخانه علوم و وزارت بهداشت را انجام داده چرا باید به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهور ملحق شود.


برچسب ها: نهاد ریاست جمهوریسازمان سنجشریاست جمهوریوزارت علوممجلس شورای اسلامیسازمانجمهوری


آخرین اخبار سرویس:



تحرک چراغ خاموش نهاد ریاست جمهوری برای جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم

تحرک چراغ خاموش نهاد ریاست جمهوری برای جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.