شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان وزارتین بهداشت و علوم
41

[ad_1] جمعه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵۲۰۲۳-۰۸-۱۱پزشكي در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در نشست مشترک […]

پ
پ

[ad_1]



جمعه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵۲۰۲۳-۰۸-۱۱پزشكي


در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم جهت ارتقا تولید علم و فناوری در کشور توسط معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مطرح شد.

دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه راه اندازی قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری همه بازیگران این عرصه را در بر می گیرد، اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مشترک انتظار می رود چالش ها و راهکارهای این حوزه با مشارکت تمامی فعالان و بازیگران این عرصه بررسی شود و با بسیج ظرفیت های موجود در جهت رشد و ارتقا تولیدات علمی گام های موثری در کشور برداشته شود.

دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم نیز با استقبال از این پیشنهاد، عنوان کرد: با بسیج ظرفیت های موجود می توان به رفع بسیاری از مشکلات و مسائل کشور در جهت رسیدن به مرجعیت علمی امیدوار بود.


برچسب ها: تولید علم و فناوریوزارت بهداشتتحقیقات و فناوریعلم و فناوریوزارتفناوریمعاون تحقیقات


آخرین اخبار سرویس:



تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان وزارتین بهداشت و علوم

تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان وزارتین بهداشت و علوم




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.