یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
توضیح درباره نحوه رسیدگی به اعتراض اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده است
14

[ad_1] شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰۲۰۲۳-۰۸-۰۵دانش مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم گفت: استادی که عذرش خواسته شده یا با او قطع همکاری کرده اند، می تواند اعتراض کند و در بخش تخلفات اداری پیگیر کارش شود. – برای حل این مسائل اساتید، هیات بدوی در سطح دانشگاه وجود […]

پ
پ

[ad_1]



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰۲۰۲۳-۰۸-۰۵دانش


مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم گفت: استادی که عذرش خواسته شده یا با او قطع همکاری کرده اند، می تواند اعتراض کند و در بخش تخلفات اداری پیگیر کارش شود.

– برای حل این مسائل اساتید، هیات بدوی در سطح دانشگاه وجود دارد و هیات تجدید نظر اول نیز در همان سطح تشکیل می شود، اما اگر کار به هیات تجدید نظر دوم کشیده شود، در سطح وزارتخانه موضوع استاد را پیگیری می کنیم.

سعید ظروفی مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اینکه آیا در حال حاضر اساتیدی داریم که هیات علمی یک دانشگاه باشند و بدون گزینش مشغول کار در دانشگاه شده باشند؟ بیان کرد: اساتید ما یا هیات علمی و استخدام رسمی دانشگاه ها هستند یا اساتید حق التدریس محسوب می شوند؛ حق التدریس ها شرایط خاص خودشان را دارند و خیلی وضعیت جذب و همکاری با آن ها مانند اساتید رسمی سفت و سخت نیست.

ظروفی تصریح کرد: استاد حق التدریس در واقع چند ساعتی در یک دانشگاه کلاس دارد و پولش را می گیرد تا ترم بعدی شروع شود و برای ترم های بعدی، دانشگاه ممکن است با آن استاد مجددا قرارداد ببندد یا نبندد، اما در خصوص سایر اساتید، برای اینکه به صورت رسمی با دانشگاهی همکاری داشته باشند، باید در فراخوان های جذب دانشگاه های گوناگونی


برچسب ها: گزینش کارکنان وزارت علوماساتیددانشگاههیاتگزینش کارکنانحق التدریسقطع همکاری


آخرین اخبار سرویس:



توضیح درباره نحوه رسیدگی به اعتراض اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده است

توضیح درباره نحوه رسیدگی به اعتراض اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده است




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.