شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
جزییات اعطای گرنت آموزشی به دانشجویان استعداد درخشان | مدیرکل
24

[ad_1] مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزییات طرح گرنت آموزشی را تشریح کرد. – رضا نقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات اجرای طرح گرنت آموزشی گفت: ما در معاونت آموزشی وزارت علوم در زمینه گرنت آموزشی دوهدف اصلی را دنبال می کنیم، اول تلاش […]

پ
پ

[ad_1]

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزییات طرح گرنت آموزشی را تشریح کرد.

– رضا نقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات اجرای طرح گرنت آموزشی گفت: ما در معاونت آموزشی وزارت علوم در زمینه گرنت آموزشی دوهدف اصلی را دنبال می کنیم، اول تلاش می کنیم دانشجویان استعدادهای درخشان که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش می شوند با هماهنگی معاونت پژوهشی وزارت علوم به ویژه در زمان اجرای پایان نامه، گرنت محور شوند.

وی ادامه داد: دوم، یک برنامه ای برای دوره های کارشناسی پیش بینی کرده ایم تحت عنوان بورس صنعت و بورس نخبگان ، که سال گذشته با انجام توافقی مقرر شد، رتبه های کشوری زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بورس شده و تا مقطع دکتری تحت حمایت وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان قرار گیرند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: یعنی این افراد به صورت پیوسته تا مقطع دکتری بورس بوده و از لحاظ مالی بنیاد ملی نخبگان هزینه آنها را پرداخت می کند و از نظر ادامه تحصیل و هیات علمی شدن نیز، وزارت علوم آنها را حمایت کند.

وی با بیان اینکه امسال احتمالا این عدد به ۲۰۰ افزایش خواهد یافت، افزود: به موازت این، با بنیاد ملی نخبگان نیز هماهنگی هایی برای بورس صنعت انجام داده ایم که براساس آن، دانش آموز

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.