جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 17 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
جزییات طرح جذب دانشجوی خارجی | رییس سازمان امور دانشجویان
11

[ad_1] رییس سازمان امور دانشجویان با تشریح تازه ترین اقدامات و برنامه های این سازمان در حوزه خدمات دانشجویی و رفاهی گفت: هزینه آزادسازی مدرک از این پس سالانه و شاید افزایشی اعمال شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سازمان امور دانشجویان با توجه به ارتباط نزدیکی […]

پ
پ

[ad_1]

رییس سازمان امور دانشجویان با تشریح تازه ترین اقدامات و برنامه های این سازمان در حوزه خدمات دانشجویی و رفاهی گفت: هزینه آزادسازی مدرک از این پس سالانه و شاید افزایشی اعمال شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سازمان امور دانشجویان با توجه به ارتباط نزدیکی که با دانشجویان دارد، یکی از حوزه های حساس وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.

حوزه ای که به دلیل مسائل مهمی همچون موضوعات رفاهی (وام، تغذیه، خوابگاه)، نقل و انتقالات، مطالبات دانشجویی، بورس، قوانین انضباطی به یکی از سخت ترین و پر دغدغه ترین حوزه های وزارت علوم تبدیل شده است.

بر همین اساس خبرگزاری مهر از دکتر هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم دعوت کرد تا در نشستی با خبرنگاران این رسانه بخشی از مهمترین دغدغه های دانشجویان را با وی مطرح کند.

رییس سازمان امور دانشجویی در گفتگویی که با مهر داشت درباره اجرای طرح کارنامه سلامت روان دانشجویان توضیح داد و گفت بعد از دوره کرونا چون استرس و اضطراب دانشجویان تشدید شده بود از طریق فعالیت های بدنی سعی در کاهش آن داشتیم.

داداش پور همچنین در پاسخ به سوال مهر اعلام کرد که فعالیت های خود آسیب رسان در میان دانشجویان در دوره کرونا و حوادث اخیر در مقایسه با اتفاقاتی که درگذشته ممکن است افتاده باشد خیلی تفاوت معن

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.