شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
جشنواره قرآن و عترت ریشه دارترین جشنواره دانشگاهی سطح کشور است
9

[ad_1] رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان ریشه دارترین و قدیمی ترین جشنواره ای است که در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود. – ایسنا/لرستان رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان ریشه دارترین و قدیمی ترین […]

پ
پ

[ad_1]

رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان ریشه دارترین و قدیمی ترین جشنواره ای است که در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

– ایسنا/لرستان رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان ریشه دارترین و قدیمی ترین جشنواره ای است که در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

احسان خامنوی خیابانی در حاشیه سی و هفتمین جشنواره قران و عترت دانشگاه های کشور، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت ما در اداره فعالیت های دینی و قرآنی و مجموعه فعالیت های فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان است که ریشه دارترین و قدیمی ترین جشنواره ای است که در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنوا تاکنون سی و هفت دوره برگزار شده و هیچ رویداد دیگری نداریم که با این تعداد برگزار شده باشد، همچنین پر مخاطب ترین رویداد دانشگاهی بوده که افتخاری برای جامعه قرآنی دانشگاهیان است که توانستند پرمخاطب ترین رویداد دانشگاهی را به خود اختصاص دهند.

خامنوی خیابانی تصریح کرد: امسال برای اولین بار موضوع جشنواره را در قالب یک سامانه طراحی کردیم که تمام مراحل ثبت نام از ابتدا که دانشجویان وارد فرآ

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.