پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
خیرین در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت کنند
16

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از خیرین خواست تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند. – ایسنا/اردبیل رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از خیرین خواست تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری […]

پ
پ


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از خیرین خواست تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند.

– ایسنا/اردبیل رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از خیرین خواست تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند.

مسعود گنجی ۱۳ خرداد در نشست بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی مشارکت خیرین در پژوه های دانشگاهی را منشا خیر دانست و گفت: از خیرین می خواهم تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در این طرح هر خیری که ساخت ۵۰ درصد خوابگاه دانشجویی را عهده دار شود، وزارت علوم نیز ۵۰ درصد مابقی را تکمیل کرده و صندوق رفاه دانشجویان نیز متعهد به تجهیز آن خوابگاه می شود.

گنجی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۰۰ خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور، تصریح کرد: صندوق خیریه رفاه دانشجویی نیز به منظور کمک به دانشجویان نیازمند راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات می باشد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بازدید از ۹۸ دانشگاه طی ۲ سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها مسائل و مشک



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.