جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
خیّران استان سمنان به ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل ورود کنند
14

یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰۲۰۲۳-۰۴-۱۶سیاسی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در زمینه خوابگاه های متاهلی دانشجویی در استان نیازمند ورود خیران هستیم، گفت: خوابگاه های متاهلی مشکل ازدواج جوانان را کاهش می دهد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی […]

پ
پ




یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰۲۰۲۳-۰۴-۱۶سیاسی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در زمینه خوابگاه های متاهلی دانشجویی در استان نیازمند ورود خیران هستیم، گفت: خوابگاه های متاهلی مشکل ازدواج جوانان را کاهش می دهد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در جمع مسئولان دانشگاه سمنان و جمعی از اساتید دانشگاه، ضمن بیان اینکه مسئولان وزارت علوم برای رفع مشکلات دانشجویان بکوشند، ابراز کرد: رفع مشکل خوابگاه های متاهلی یکی از مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات برای پایداری ازدواج های دانشجویی به ویژه توجه به بحث خوابگاه، تاکید کرد: از ظرفیت خیران باید در راستای رفع مشکلات خوابگاه های متاهلی بهره گرفت امام جمعه سمنان همچنان خواستار ترویج رشته های دانشگاهی مرتبط با نیاز استان مانند آب، عمران و کشاورزی و صنعت و … شد و بیان داشت: از مسئولان دانشگاه های استان درخواست داریم که رشته های دارای کاربرد در استان را به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد دهند.

مطیعی در ادامه به ضرورت ارتباط بین دانشگاه و صنعت اشاره کرد و با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت آن طور که باید نیست، گفت: استفاده از مقاله ها و پایان نامه ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از اقداماتی است که می توان در این زمینه صورت داد.


برچسب ها: خوابگاهمتاهلنماینده ولی فقیه در استاندانشگاهاستان سمنانمسئولانسمنان


آخرین اخبار سرویس:



خیّران استان سمنان به ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل ورود کنند

خیّران استان سمنان به ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل ورود کنند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.