پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشگاه ها تا پایان سال ۱۴۰۲ به پنجره خدمات هوشمند متصل می شوند
19

دوشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵۲۰۲۳-۰۳-۰۶سیاسی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ کلیه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی کشور متصل می شوند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، اولین […]

پ
پ




دوشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵۲۰۲۳-۰۳-۰۶سیاسی


مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ کلیه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی کشور متصل می شوند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، اولین همایش پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی با هدف تشریح مفاد اسناد بالادستی مرتبط از جمله دستورالعمل ضوابط فنی و معماری پنجره خدمات هوشمند ملی موضوع مصوبه جلسه ۲۴ شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و در راستای اجرای مصوبات کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به همت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی برگزار شد.

محمدهادی زاهدی، مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، در این نشست اظهار داشت: وزارت علوم، تحقیقات فناوری بر اساس تکالیفی که در بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور ابلاغ شده است، مکلف به ایجاد پنجره هوشمند خود مطابق با ضوابط مندرج در مصوبه جلسه ۲۴ شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و اتصال آن به پنجره خدمات دولت هوشمند است.

** تشریح اقدامات وزارت علوم برای استقرار پنجره واحد مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم افزود: در همین راستا اقداماتی توسط مرکز فناوری اطلاعات این وزارتخانه به انجام رسیده و پنجره


برچسب ها: فناوری اطلاعاتوزارت علومامنیت فضای مجازیفناوریهوشمندفضای مجازیدانشگاه


آخرین اخبار سرویس:



دانشگاه ها تا پایان سال ۱۴۰۲ به پنجره خدمات هوشمند متصل می شوند

دانشگاه ها تا پایان سال ۱۴۰۲ به پنجره خدمات هوشمند متصل می شوند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.