یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 12 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
در پردیس های علم و فناوری نباید تکرار و موازی سازی رخ دهد
20

[ad_1] سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قطعا هر کدام از پردیس های علم و فناوری فرصت خاصی هستند به شرط اینکه تکرار و موازی سازی رخ ندهد و رقابت غیر دلچسب اتفاق نیفتد. – ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قطعا هر کدام […]

پ
پ

[ad_1]

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قطعا هر کدام از پردیس های علم و فناوری فرصت خاصی هستند به شرط اینکه تکرار و موازی سازی رخ ندهد و رقابت غیر دلچسب اتفاق نیفتد.

– ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قطعا هر کدام از پردیس های علم و فناوری فرصت خاصی هستند به شرط اینکه تکرار و موازی سازی رخ ندهد و رقابت غیر دلچسب اتفاق نیفتد.

دکتر امید رضایی فر در نشست با روسای دانشگاه های خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: با توجه به دارایی هایی که در وزارت علوم داریم و وظایفی که به ما محول شده است، باید بتوانیم بخش زیادی از مسائل مطرح شده از سوی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری را حل کنیم و در این رابطه ضوابط مناسبی نیز داریم.

قطعا هر کدام از پردیس های علم و فناوری فرصت خاصی هستند به شرط اینکه تکرار و موازی سازی رخ ندهد و رقابت غیر دلچسب اتفاق نیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برنامه های قابل اجرا در دانشگاه ها و پارک ها گفت: می توان مدلی که در استان خوزستان با راه اندازی مشترک پردیس با دانشگاه آزاد اجرا شده را با حفظ مدیریت و مالکیت، توصیه کرد اما برای اینکه سیاست گذاری یکسان رخ دهد، باید پردیس های مشترک را راه اندازی کرد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.