جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

انیمیشن در دنیای مدرن امروز دیگر تنها برای کودکان نیست. بلکه حالا می‌توان گفت انیمیشن ابزاری خلاقانه برای ارائه محتوا به هر طیفی از سلیقه‌ها و سنین است. همان طور که میدانید این ابزار قدرتمند در سراسر جهان تبدیل به یک صنعت شده و تلوزیون و رسانه‌های مختلف برای رساندن پیام و تبلیغات خود از […]

پ
پ

انیمیشن در دنیای مدرن امروز دیگر تنها برای کودکان نیست. بلکه حالا می‌توان گفت انیمیشن ابزاری خلاقانه برای ارائه محتوا به هر طیفی از سلیقه‌ها و سنین است. همان طور که میدانید این ابزار قدرتمند در سراسر جهان تبدیل به یک صنعت شده و تلوزیون و رسانه‌های مختلف برای رساندن پیام و تبلیغات خود از آن استفاده می‌کنند. چرا که از نظر درک بصری این شیوه همیشه سریع‌تر جواب می‌دهد و افراد زیادی را جذب خود می‌کند.

دنیای پرشتاب ما هم برای ترویج و تبلیغ هر آنچه در دسته‌ی سرگرمی، آموزش و تبلیغات باشد نیازمند راهکار و بستری برای دیده شدن و جلب مخاطب ویژه‌ی خود است. به همین دلیل یادگیری ساخت انیمیشن نه تنها طرفدار زیادی پیدا کرده بلکه با توجه به نیاز روز نوعی ضرورت محسوب می‌شود که پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد. ساخت انیمیشن به شما این امکان را می‌دهد تا قدم در دنیای متفاوتی بگذارید و هر موضوعی در هر زمینه‌ای را که دغدغه‌ی شماست به مخاطب خود بیان کنید. انیمیشن در جهان مارکتینگ هم کاربرد زیادی دارد.

 

درباره دوره انیمیشن‌سازی و مدل‌سازی سه بعدی

مدرسه ایده با ارائه دوره آموزشی جامع انیمیشن‌سازی و مدلسازی سه بعدی شما را در مسیر ساخت یک انیمیشن کامل همراهی می‌کند. این دوره شامل کار با نرم افزارهای این رشته و ساخت محتوای انیمیشن خواهد بود. دوره جامع انیمیشن‌سازی شامل درس‌های اصول و مبانی انیمیشن، فیلمنامه نویسی،Adobe Photoshop، کارگردانی انیمیشن، نقاشی دیجیتال، انیمه استودیو، طراحی کاراکتر، Cinema 4D، طراحی استوری بورد و تدوین adobe premierخواهد بود. هر کدام از این دروس توسط اساتید مطرح و برجسته در ساعات زمانی مختلف برگزار می‌شوند و افراد بر اساس علاقه و میزان آشنایی خود می‌توانند در این دوره‌ها حضور داشته باشند. از نکات قابل‌توجه در این دوره آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی به دوستداران این رشته است. برای شرکت در این دوره‌ها لزوما نباید آشنایی قبلی با نرم افزار و یا تاریخچه این رشته‌هاداشته باشد. مدرسین آموزشگاه ایده چه برای افراد مبتدی و چه برای افرادی که قصد دارند در این رشته حرفه‌ای شوند کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنند.

 

آموزش انیمیشن‌سازی

یکی از ابزارهای مورد نیاز برای یادگیری ساخت انیمیشن‌های دوبعدی کار با نرم‌افزار انیمه استودیو است. انیمه استودیو (Anime Studio) نرم‌افزارقدرتمند و متداولی است که برای طراحی و ساخت انیمیشن‌های دو بعدی و کارتون از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار که به آن موهو گفته می‌شود امکانات و ابزارهای زیادی را دراختیارتان می‌گذارد تا به‌ راحتی بتوانید تصاویری متحرک مثل انیمیشن و موشن گرافیک‌های حرفه‌ای بسازید.

 

کلاس انیمیشن برای چه کسانی مناسب است؟

یادگیری اصول و مبانی انیمیشن برای کسانی که بخواهند ساخت انیمیشن را به شکل حرفه‌ای دنبال کنند بسیار ضروری است. به همین دلیل این دوره‌ها از بخش جذاب آن یعنی اصول و مبانی اولیه مثل تاریخچه،شناخت انواع انیمیشن، آشنایی با اصطلاحات انیمیشن‌سازی، نحوه شخصیت‌پردازی، داستان سازی و … شروع خواهد شد و شما را قبل از هر چیز در دنیای پر رنگ و پر لعاب تصاویر و دنیای قصه‌ها قرار می‌دهد. در ادامه‌ دوره‌ها آموزش حرفه‌ای با نرم‌افزارهای مختلف تدریس خواهد شد.

 

دوره طراحی انیمیشن

مدرسه ایده دوره آموزشی اصول و مبانی انیمیشن را برای همه‌ علاقه‌مندان برگزار کرده است تا با شرکت دراین دوره‌ها تمام اصول اولیه و لازم برای ساخت و طراحی یک انیمیشن و کارتون با کیفیت دو بعدی و سه بعدی را یاد بگیرید.مهارت‌هایی که طی این دوره کسب خواهید کرد در نهایت شما را به سمتی کشغل حرفه‌ای چه به‌صورت مستقل و آزاد یا به‌ صورت استخدامی،درمؤسسه‌های طراحی، شرکت‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای و آژانس‌های تبلیغاتی آماده می‌کند. از جمله نرم‌افزارهایی که در این دوره ها به شما آموزش داده می‌شوند افتر افکت، ۳Ds max، مایا، موهو، پریمیر و دیگر ابزارهای مورد نیاز خواهد بود. به عنوان مثال در این دوره آموزش کامل مدلسازی در مایا برای شما در دسترس خواهد بود.

شرکت‌های سازنده انیمیشن،بازی

وشرکت‌های تبلیغاتی درحال‌ حاضر به دنبال افرادی هستند که توانایی ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای را با ایده‌های خلاقانه داشته باشند. برای تبدیل‌شدن به یک سازنده انیمیشن حرفه‌ای به کار و تمرین زیاد و البته آموزش تکنیکی و کامل نیاز دارید. مدرسه هنری ایده فرصت و بستر آموزش و ساخت یک انیمیشن را به شما می‌دهد و شما را تا انتهای مسیر همراهی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.