جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دوری از قرآن آغاز تمام مشکلات است | معاون فرهنگی و اجتماعی
11

[ad_1] سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰۲۰۲۳-۰۵-۰۹دانش معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه دوری از قرآن آغاز تمام مشکلات است و عقل مهذب در پرتو قرآن شکل می گیرد، گفت: دارالقرآن هایی در دانشگاه ها شکل گرفته است که منشاء خیرات و برکات بوده است. – به […]

پ
پ

[ad_1]



سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰۲۰۲۳-۰۵-۰۹دانش


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه دوری از قرآن آغاز تمام مشکلات است و عقل مهذب در پرتو قرآن شکل می گیرد، گفت: دارالقرآن هایی در دانشگاه ها شکل گرفته است که منشاء خیرات و برکات بوده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از لرستان، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز، ۱۹ اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه سی وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: روشنگری غرب در گذشته عنصر اساسی و قوام بخش عقلی است که داعیه این را داشته و دارد که می تواند بریده از وحی و بریده از منابع قدسی به حیات خود ادامه بدهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غربی بدون از منابع قدسی اعتقاد داشت که بدون وحی، می تواند از نابالغی به در آمده، مسیر خود را پیدا و سعادت و شقاوت را تشخیص بدهد، گفت: این تفکر بر این باور بود که می تواند به نوعی بریده از کانون معنویت و حیات خودش ادامه داده و تمدن جدید را بنویسد.

وی با بیان اینکه نگاه بدون بهره گیری از معنویت که محصول آرزوها و امیدهای عصر روشنگری بود چند قرنی در این جهان سیطره پیدا کرد به شکلی که در ساحت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و روانی خودش را نشان داد، افزود: به تدریج و گام به گام وجه منفی و چالش های این تمدن خود را نشان داد به گ


برچسب ها: معاون فرهنگیدانشگاهقرآنوزارت علومدانشگاه هاتحقیقات و فناوریفرهنگ


آخرین اخبار سرویس:



دوری از قرآن آغاز تمام مشکلات است

دوری از قرآن آغاز تمام مشکلات است




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.