جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 17 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
زلفی گل: دانشگاه ها با محوریت حل نیازهای کشور، بدون کنکور دانشجو می پذیرند
21

[ad_1] وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، اجرای قوانین جدید پژوهانه (گرنت) را لازم الاجرا دانست و از پذیرش مستقیم دانشجو با توجه به نیازهای موجود در سامانه نان خبر داد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دانشگاه علامه طباطبایی، […]

پ
پ

[ad_1]

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، اجرای قوانین جدید پژوهانه (گرنت) را لازم الاجرا دانست و از پذیرش مستقیم دانشجو با توجه به نیازهای موجود در سامانه نان خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دانشگاه علامه طباطبایی، امروز در آخرین روز خردادماه ۱۴۰۲، میزبان همایش معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مؤسسات علمی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم بود.

در این همایش یک روزه، بخش ها و پنل های مختلفی با موضوعات مربوط به مسائل پژوهش و فناوری در کشور برگزار شد.

تشریح شیوه نامه تعاملات علمی ملی و بین المللی، شیوه نامه اجرایی اعطای پژوهانه (گرنت) علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری از برنامه های این همایش بود.

همچنین قانون جهش تولید دانش بنیان، سند ملی نظام نوآوری ایران و نحوه اعطای تسهیلات به خرید تجهیزات آزمایشگاهی بررسی و ارائه شد.

مدیریت هزینه و پژوهانه به عهده دانشگاه هاست محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در ساعات پایانی این همایش حضور داشت و با تأکید بر اجرای کامل شیوه نامه اعطای پژوهانه اظهار داشت: هزینه انجام پژوهش برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بالاست و با توجه به محدود بودن بودجه پژوهانه، معاون پژوهش

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.