سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
Tuesday, 19 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
زلفی گل: دیپلماسی علمی مهم ترین اولویت وزارت علوم است | یکی
32

یکی از از مهم ترین اولویت ها، مرجعیت و دیپلماسی علمی است که این مهم توسط دانشمندان کشور محقق می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رییس جمهور در ضیافت افطار با جمعی از اساتید و دانشمندان یک درصد برتر جهان […]

پ
پ


یکی از از مهم ترین اولویت ها، مرجعیت و دیپلماسی علمی است که این مهم توسط دانشمندان کشور محقق می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رییس جمهور در ضیافت افطار با جمعی از اساتید و دانشمندان یک درصد برتر جهان دیدار کرد.

در این دیدار محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اولویت های این وزارت در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: یکی از از مهم ترین اولویت ها، مرجعیت و دیپلماسی علمی است که این مهم توسط دانشمندان کشور محقق می شود.

وی افزود: ارتقا پایه های تشویقی اعضای هیئت علمی به ۶۰ پایه از اقداماتی است که به منظور افزایش انگیزه اساتید و بهره مندی از تخصص و علم آنان در راستای حل مشکلات جامعه انجام شده است.

آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان، جامعه علمی و بخصوص دانشمندان را تضمین کننده شتاب رشد علمی کشور دانست.

رییس جمهور ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات کشور را از ویژگی های علوم کاربردی دانست و با تاکید بر ضرورت ورود علوم کاربردی به میدان حل مسائل و مشکلات کشور، از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی و فتح مرزهای دانش، با شناخت مسائل کشور، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.