جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 17 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
زلفی گل و وعده های عمل شده ای که در تاریخ عملکرد دولت سیزدهم می ماند
15

[ad_1] محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در ابتدای حضورش در مسند وزارت علوم پنج برنامه را به عنوان اولویت های اصلی وزارت علوم در دولت سیزدهم برشمرد، برای افرادی که با حوزه آموزش عالی ارتباط دارند مهم است که بدانند چقدر از وعده های زلفی گل در وزارت علوم عملی شده است. – گروه دانشگاه […]

پ
پ

[ad_1]

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در ابتدای حضورش در مسند وزارت علوم پنج برنامه را به عنوان اولویت های اصلی وزارت علوم در دولت سیزدهم برشمرد، برای افرادی که با حوزه آموزش عالی ارتباط دارند مهم است که بدانند چقدر از وعده های زلفی گل در وزارت علوم عملی شده است.

– گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران توسط سید ابراهیم رییسی در روز سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ تشکیل شد.

رییس جمهور در همان ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، محمدعلی زلفی گل را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

زلفی گل که استادی و ریاست دانشگاه بوعلی سینا و عنوان قائم مقام بنیاد ملی نخبگان را در سابقه کاری خود دارد با پنج اولویتی که برای وزارت خود در مجلس برشمرد، توانست رأی اعتماد نمایندگان ملت را کسب کند و بر بالاترین کرسی آموزش عالی کشور تکیه بزند.

اما پنج اولویت وزیر علوم دولت سیزدهم برای این وزارتخانه چه بود؟ زلفی گل از همان ابتدا مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری؛ آموزش، پژوهش و برونداد هدفمند؛ نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری؛ شاگرد، فناوری و نوآور پروری؛ تولید، خدمت، ثروت و سرمایه از دانش را به عنوان پنج اولویت اصلی وزارت علوم برشمرد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.