شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
شرایط پرداخت وام دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اعلام شد
9

[ad_1] رییس صندوق رفاه دانشجویان شرایط دریافت وام پیاده روی اربعین ویژه دانشجویان را اعلام کرد. – مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت وام های دانشجویی گفت: تمام وام های دانشجویی پرداخت شده است، فقط وام شهریه باقی مانده که تا پایان ماه جاری (تیرماه ۱۴۰۲) پرداخت می شود. وی […]

پ
پ

[ad_1]

رییس صندوق رفاه دانشجویان شرایط دریافت وام پیاده روی اربعین ویژه دانشجویان را اعلام کرد.

– مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت وام های دانشجویی گفت: تمام وام های دانشجویی پرداخت شده است، فقط وام شهریه باقی مانده که تا پایان ماه جاری (تیرماه ۱۴۰۲) پرداخت می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: وام تحصیلی تا سوم تیرماه و وام ضروری هم تا هفتم تیرماه پرداخت شد، وام شهریه نیز تا آخر تیرماه به حساب دانشگاه ها واریز خواهد شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: اگر هر دانشجویی درخواست وام ارائه داده و واجد شرایط نیز بوده، ولی وام دریافت نکرده است می تواند به دانشگاه خود مراجعه کند تا مشخص شود مشکل کجا بوده و برطرف شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وامهای دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: با یکی از بانکها هماهنگی لازم صورت گرفته و دانشجویان علاقمند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسی

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.