دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Monday, 6 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
صنعتی قوی، اقتصادی پایدار؛ چابهار در مسیر پیشرفت
17

دکتر عبدالغفور بادپا صنعتی قوی، اقتصادی پایدار؛ چابهار در مسیر پیشرفت دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با بیان صنعتی قوی، اقتصادی پایدار؛ چابهار در مسیر پیشرفت، به ضرورت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه اشاره کرد. نقطه عطف و لزوم داشتن صنعتی قوی و اقتصادی پایدار در گرو ارتباط صنعت با جامعه و […]

پ
پ

دکتر عبدالغفور بادپا
صنعتی قوی، اقتصادی پایدار؛ چابهار در مسیر پیشرفت

دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با بیان صنعتی قوی، اقتصادی پایدار؛ چابهار در مسیر پیشرفت، به ضرورت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه اشاره کرد.

نقطه عطف و لزوم داشتن صنعتی قوی و اقتصادی پایدار در گرو ارتباط صنعت با جامعه و دانشگاه می باشد و چابهار پایتخت دریایی ایران همگام با این تحقق این امر در مسیر پیشرفت خواهد بود.

وی ادامه داد؛ صنعتی قوی، اقتصادی پایدار، چابهار در مسیر پیشرفت نه تنها یک جمله نهادینه نمی‌باشد، بلکه ارزش‌ها و ایده‌آل‌هایی را با خود به همراه دارد که چابهار را به عنوان یک مرکز صنعتی پویا و اقتصادی پایدار نمایان می‌سازد. همان طور که شفاف است جوانان منطقه مکران با کسب چند تخصص در دانشگاه بین‌المللی و حضور در جوامع صنعتی قطع به یقین می توانند آینده را ازآن خود کرده و بانی پیشرفت و ایجاد صنعتی قوی که موجب اقتصادی پایدار خواهد بود شوند.

این شعار، تعهد به توسعه صنعتی به‌روز، که باعث ایجاد اشتغال و تضمین استقرار اقتصادی مستدام می‌شود، را با خود به همراه دارد. این ایده‌آل، دانشگاه بین‌المللی چابهار را به عنوان یک نهاد تحصیلات عالی پیشرو ترسیم می‌کند که با تأکید بر ارتقاء دانش صنعتی، به تحول و پیشرفت منطقه و جغرافیای ایران کمک می‌نماید.
هم اکنون دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار در رشته های مهندسی و مدیریت ضمن گذراندن دروس تخصصی در دوره های آموزشی کوتاه مدت حضور بهم رسانده و به صورت چند مهارتی فارغ التحصیل میشوند، همچنین قابل ذکر است که تعداد قابل توجهی از دانشجویان هم اکنون در صنایع بزرگ چابهار مشغول به کار هستند. این شعار نشان از تعهد مشترک ما به ساخت یک آینده پویا و مستدام است.

💠خانه ایرانی، جایگاه دانش بین‌المللی

🌐 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید
🖥 آدرس وب سایت:
http://iuc.ac.ir

☎️ تماس با ما:
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام:
http://instagram.com/iuc_ac_ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:
https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/491389341C96a9dba508

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.