چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
عده ای از گردانندگان دانشگاه ها مانع چابک شدن رشته های تحصلی هستند/ لزوم توجه بخش نامه های ابلاغی
20

[ad_1] جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰۲۰۲۳-۰۵-۱۹سياسي رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نظام آموزش عالی زمانی چابک است که متناسب با تغییرات محیط تغییر کند، گفت: افراد علمی زیادی در وزارت علوم قرار می گیرند ولی عملاً چه در دانشگاه ها و چه در سطح وزارتخانه انسان […]

پ
پ

[ad_1]



جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰۲۰۲۳-۰۵-۱۹سياسي


رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نظام آموزش عالی زمانی چابک است که متناسب با تغییرات محیط تغییر کند، گفت: افراد علمی زیادی در وزارت علوم قرار می گیرند ولی عملاً چه در دانشگاه ها و چه در سطح وزارتخانه انسان های بروکراتیکی .

– علی انتظاری رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون عدم نیاز برخی رشته های دانشگاهی و حذف آنها در آموزش عالی، گفت: مسأله ای که در حال حاضر در دانشگاه ها با آن مواجه ایم چابک نبودن دانشگاه ها برحسب تغییری است که در محیط اتفاق می افتد.

رشته هایی که در دانشگاه ها وجود دارد براساس نیازهای محیطی است که از قبل در جامعه وجود داشته و الگوبرداری از دانشگاه های غربی است.

  وی افزود: یکسری از رشته ها پایه ای هستند و قطعاً یکسری رشته به عنوان پیش نیاز و یکسری رشته به صورت تخصصی مورد نیاز هستند، بسیاری از رشته ها با توجه به شرایط و الزامات شان تغییر می کنند و تقاضای جدید تری بوجود می آید و برهمین اساس تقاضای قبلی کنار می رود که قاعدتاً باید تغییری در رشته های دانشگاهی بوجود بیاید.

  رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی به چابک بودن نظام آموزشی اشاره کرد و گفت: نظام آموزش عالی زمانی چابک است که متناسب با ت


برچسب ها: دانشگاهدانشگاه هادانشگاه علامه طباطباییعلامه طباطباییدانشگاه علامهعلوم اجتماعیآموزش عالی


آخرین اخبار سرویس:



عده ای از گردانندگان دانشگاه ها مانع چابک شدن رشته های تحصلی هستند/ لزوم توجه بخش نامه های ابلاغی

عده ای از گردانندگان دانشگاه ها مانع چابک شدن رشته های تحصلی هستند/ لزوم توجه بخش نامه های ابلاغی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.