جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
فارس من| درخواست بازنمایی آیین نامه آموزشی در تعداد نیمسال مشروطی
15

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه تجدیدنظر وزارت علوم در تعداد نیمسال مشروطی ایام آموزش مجازی را خواستار شدند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه تجدیدنظر وزارت علوم در تعداد نیمسال مشروطی ایام […]

پ
پ


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه تجدیدنظر وزارت علوم در تعداد نیمسال مشروطی ایام آموزش مجازی را خواستار شدند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه تجدیدنظر وزارت علوم در تعداد نیمسال مشروطی ایام آموزش مجازی شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند:  همانگونه که مستحضرید ماده ۱۹ آیین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی اشعار می دارد چنانچه میانگین نمرات نیمسال دانشجو در مقطع کاردانی، کارشناسی کمتر از ۱۲ باشد، مشروط تلقی می شود و دانشجویانی که دو، سه ترم مشروط شده اند، از تحصیل محروم می شوند، لیکن با عنایت به شرایط خاص ایام کرونا و اختلال آموزش مجازی به فرایند آموزش کشور وارد کرد، به نظر می رسد اعمال مفاد این آیین نامه از سوی دانشگاه ها، بدون لحاظ کردن شرایط خاص دوره آموزش مجازی، لطمات جبران ناپذیر مجددی به دانشجویان وارد خواهد کرد.

لذا مستدعی است در اعمال حد نصاب حداقل میانگین نمرات و نیز تعداد نیمسال های مشروطی که در ایام آموزش مجازی ایجاد شده است، تجدید نظر فرموده و دستور بازنگری و مساعدت صادر فرمایید.

علی صداقت سردبیراین پویش سامانه فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در دوران کرونا آموزش مجازی بوده



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.