حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
مراسم تودیع و معارفه مدیریت دبیرستان دانا و توانا
62

در این مراسم که با حضور سرپرست و جمعی از مدیران دانشگاه بین المللی چابهار ، مسئولین دبیرستان دانا و توانا و نیز معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزار گردید. عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ضمن قدردانی از تلاش‌های آقای داوود بهادری در طول دوران تصدی ، آقای عبدالغفور میهن دوست […]

پ
پ

در این مراسم که با حضور سرپرست و جمعی از مدیران دانشگاه بین المللی چابهار ، مسئولین دبیرستان دانا و توانا و نیز معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزار گردید. عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ضمن قدردانی از تلاش‌های آقای داوود بهادری در طول دوران تصدی ، آقای عبدالغفور میهن دوست را به سمت مدیر دبیرستان دانا و توانا منصوب و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
سرپرست دانشگاه بین المللی در ادامه این مراسم ابراز داشتند اساس آموزش ، تربیت انسان شایسته و کار آمد است.لیکن برای رسیدن به چنین هدفی امروزه بحث تحول در آموزش‌وچگونگی انجام آن در دستور کار تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت می باشد؛لذا این همت و تلاش ماست که می تواند زمینه ساز این تحول و به وجود آمدن برنامه ریزی منسجم و در نهایت ارتقاء سطح کیفی آموزش را فراهم آورد. واین تغییرات  میسر نیست جز با حمایت و تعاملات با سایر دستگاه ها.

 

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
05435314355

? صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

? کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.