سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
Tuesday, 16 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ناحیه نوآوری دانشگاه تهران با مساحت ۸۰۰ هکتار افتتاح می شود
17

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: ناحیه نوآوری و شهر دانش دانشگاه تهران، در مساحت ۸۰۰ هکتار واقع شده است و از این میزان ۷۵۰ هکتار مربوط به ناحیه نوآوری و ۵۰ هکتار مربوط به شهر دانش دانشگاه تهران می ود. – ، دکتر علی اسدی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران […]

پ
پ


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: ناحیه نوآوری و شهر دانش دانشگاه تهران، در مساحت ۸۰۰ هکتار واقع شده است و از این میزان ۷۵۰ هکتار مربوط به ناحیه نوآوری و ۵۰ هکتار مربوط به شهر دانش دانشگاه تهران می ود.

– ، دکتر علی اسدی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری امروز با اشاره به افتتاح ناحیه نوآوری تهران اظهار کرد: این ناحیه با شعار زندگی پایدار، هوشمند و سبز به وسعت ۷۵۰ هکتار روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه به بهره برداری می رسد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه تهران در اکثر زمینه ها کمک کننده توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است، اظهار کرد: این ناحیه نوآوری طی امضای تفاهم نامه ای میان دانشگاه تهران، شهرداری تهران، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم افتتاح خواهد شد.

اسدی با اشاره به شعار این ناحیه توضیح داد: هدف ما از انتخاب این شعار آن بوده است که منطقه بتواند از منابع موجود در جامعه حداکثر بهره برداری را داشته باشد به گونه ای که این منابع محدود بتواند نیازهای مردم را برآورده کند ضمن آنکه نسل های آتی نیز از مزایای آن بهره مند شوند.

وی، ایجاد شهر هوشمند، تولید هوشمند و سلامت پارک را از مزایای این ناحیه هوشمند دانست که مردم ناحیه از مزایای آن بهره مند خواهند شد، ادامه داد: ناحیه هوشمند به



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.