لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۷:۵۴

نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور چابهار برپا شد

On the way to the fourth generation university

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ ناصر آبروش در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور که در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی و مجازی دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور با هدف ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان صنایع آبی، پتروشیمی، شیلاتی، ساختمانی و الکترونیکی بر آن است تا برای نخستین بار در چابهار فرصت انتقال تجربه و نیز جذب سرمایه‌گذار را برای شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان فراهم آورد. «در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از سراسر کشور حضور دارند»

وی تصریح کرد: این نمایشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، با برنامه‌ریزی و هماهنگی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین‌المللی چابهار و مشارکت بخش خصوصی تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های چابهار، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی اکوسیستم کارآفرینی در چابهار را فراهم کرده است.

آبروش افزود: دانشگاه بین‌المللی چابهار در سال‌های اخیر همواره در عرصه نوآوری، فناوری و نوآفرینی در سواحل مکُران پیشتاز بوده است و با ارائه مجموعه تسهیلات و امکانات ویژه در مرکز رشد و مرکز نوآوری خود توانسته است در حمایت از کارآفرینان نوپا و بالغ بومی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: از برنامه های ویژه مراکز رشد و نوآوری دانشگاه بین‌المللی چابهار در این نمایشگاه می‌توان به “برنامه جذب و ارزیابی سریع” ویژه کارآفرینان نوپا، برنامه “Reverse pitch” ویژه استخراج هدفمند نیازهای دانش بنیان صنایع حاضر در نمایشگاه، و برنامه “از مشاور بپرس” با حضور مشاوران کارآفرینی حاضر در نمایشگاه اشاره کرد. «بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعت‌محور در این نمایشگاه شرکت کردند»

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار