جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
21

درباره این نشست تخصصی بیشتر بدانیم: دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت هفته گردشگری نشست تخصصی “گردشگری و توسعه روستایی با محوریت روستاهای سواحل مکران” را برگزار می کند. این نشست به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود و برای اتصال به کلاس […]

پ
پ

درباره این نشست تخصصی بیشتر بدانیم:

دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت هفته گردشگری نشست تخصصی “گردشگری و توسعه روستایی با محوریت روستاهای سواحل مکران” را برگزار می کند.

این نشست به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود و برای اتصال به کلاس مجازی لازم است نرم افزار مربوطه را به سادگی از لینک های زیر دانلود نمایید:

 

 

این نشست تخصصی با هدف بروزرسانی اطلاعات فعالان صنعت گردشگری چابهار، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته گردشگری، و کلیه علاقه مندان به توسعه گردشگری چابهار، پنج شنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می شود.

کلیه هزینه های برگزاری این وبینار توسط سازمان منطقه آزاد چابهار تقبل شده است و لذا ثبت نام در این نشست کاملا رایگان می باشد.

پس از قطعی شدن ثبت نام آنلاین شما، اطلاعات شما در سیستم دانشگاه ذخیره می شود و نیز ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس لینک ثبت نام برای شما پیامک می شود.

تعداد ثبت نام ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام و ورود به کلاس آنلاین می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۵۶۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

درباره سخنرانان این نشست بیشتر بدانیم:

دکتر احمدرضا شیخی“، دانش آموخته برنامه ریزی گردشگری و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان است و دارای سابقه همکاری با سازمان جهانی جهانگردی UNWTO در بخش آسیا و اقیانوسیه، معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان می باشد. ایشان همچنین به عنوان مدرس و پژوهشگر در دانشگاه Kazguu در قزاقستان و Navarra در اسپانیا حضور داشته اند.

“”پروفسور اگوستین سانتانا”، متخصص بین المللی انسان شناسی در گردشگری و از اعضای هیات علمی وابسته دانشگاه La Laguna در جزایر قناری اسپانیا می باشد. حوزه پژوهش و تدریس ایشان با محوریت تاثیرات گردشگری بر فرهنگ های محلی بسیار گسترده بوده و جوامع مختلفی مانند جزایر قناری اسپانیا، پرتغال و کشورهای آمریکای لاتین شامل مکزیک، برزیل، پاناما، پرو، بولیوی و … را شامل می شود. ایشان دارای مقالات و کتابهای متعددی در زمینه انسان شناسی و گردشگری بوده و موسس مجله علمی و پژوهشی گردشگری و میراث فرهنگی (PASOS) می باشد.

در این نشست به طور تفصیلی به موضوعات زیر پرداخته می شود:

بررسی چالش ها و راهکارهای حوزه گردشگری در روستاهای سواحل مکران با حضور دهیاران بومی

بررسی پتانسیل های روستاهای سواحل مکران برای توسعه گردشگری

بررسی تجارب توسعه گردشگری روستایی جزایر قناری اسپانیا و ارایه راهکارهای بومی برای روستاهای سواحل مکران

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید: ۰۹۱۲۳۹۵۶۴۷۹

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.