جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
همکاری دانشگاه فنی وحرفه ای در اجرای طرح سراهای مهارت آموزی دانشجویان
34

جمعه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰۲۰۲۳-۰۳-۱۷سیاسی در راستای اجرای طرح راه اندازی سراهای مهارت آموزی دانشجویان (سرمد) تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه فنی و حرفه ای منعقد شد. – در راستای اجرای طرح راه اندازی سراهای مهارت آموزی دانشجویان (سرمد) تفاهم نامه همکاری مشترک […]

پ
پ




جمعه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰۲۰۲۳-۰۳-۱۷سیاسی


در راستای اجرای طرح راه اندازی سراهای مهارت آموزی دانشجویان (سرمد) تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه فنی و حرفه ای منعقد شد.

– در راستای اجرای طرح راه اندازی سراهای مهارت آموزی دانشجویان (سرمد) تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه فنی و حرفه ای منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در حاشیه امضاء این تفاهم نامه در سخنانی با تأکید بر ضرورت قابلیت افزایی دانشجویان و افزایش مهارت های آنان، افزود: ورود به آموزش های مهارت محور در دانشگاه ها گام مهمی برای تحقق سند تحول نظام آموزش عالی که همواره مورد تأکید دولت است، به شمار می رود.

وی افزود: گذراندن دروس مهارت محور در دانشگاه ها تا حدودی در حال اجراست، ولی این دروس جوابگوی نیاز دانشجویان در ورود به فضای کسب و کار نیست، لذا غنی سازی اوقات فراغت و بهره مندی از این اوقات در جهت رشد مهارتی دانشجویان اقدامی مهم و حائز اهمیت به شمار می رود.

کلانتری افزود: ارتقاء امید، انگیزه و پویایی در بین دانشجویان مستلزم ایجاد دورنمای روشن از آینده شغلی جوان دانشگاهی است و تا زمانی که این مهم تحقق پیدا نکند، نمی توان امیدواری چندانی در بین دانشجویان شاهد بود.


برچسب ها: دانشگاه فنی و حرفه ایدانشجویاندانشگاهتفاهم نامه همکاریمهارت آموزیدانشگاه فنیمهارت


آخرین اخبار سرویس:



همکاری دانشگاه فنی وحرفه ای در اجرای طرح سراهای مهارت آموزی دانشجویان

همکاری دانشگاه فنی وحرفه ای در اجرای طرح سراهای مهارت آموزی دانشجویان




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.