جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
هیچ نهادی نمی تواند به بهانه بی حجابی از ارائه خدمات خودداری کند
31

دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸۲۰۲۳-۰۴-۱۰سیاسی هیچ نهاد دولتی یا سازمان عمومی مجاز نیست که به بهانه های مختلف از دادن خدماتی که جزء وظایف قانونی اش است، خودداری کند. – کامبیز نوروزی، حقوقدان کامبیز نوروزی، حقوقدان با اشاره به موضوع عدم ارائه خدمات به بی حجاب ها گفت: سازمان های عمومی […]

پ
پ




دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸۲۰۲۳-۰۴-۱۰سیاسی


هیچ نهاد دولتی یا سازمان عمومی مجاز نیست که به بهانه های مختلف از دادن خدماتی که جزء وظایف قانونی اش است، خودداری کند.

– کامبیز نوروزی، حقوقدان کامبیز نوروزی، حقوقدان با اشاره به موضوع عدم ارائه خدمات به بی حجاب ها گفت: سازمان های عمومی و نهادهای دولتی مکلف به ارائه خدمات به شهروندان هستند، این وظیفه آنهاست و گذاشتن شرایطی که خارج از حوزه اختیارات آنهاست برای دادن خدمات کاملا غیرقانونی و از مصادیق سوءاستفاده از قدرت و نقض حقوق شهروندی است و هیچ نهاد دولتی یا سازمان عمومی مجاز نیست که به بهانه های مختلف از دادن خدماتی که جزء وظایف قانونی اش است، خودداری کند.

او ادامه داد: در نهادهای آموزشی مثل وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش هم همین موضوع صدق می کند و آنها نمی توانند به بهانه موضوعی مثل حجاب، از ادامه تحصیل دانشجویان یا دانش آموزان ممانعت کنند اما متأسفانه در بحث موضوع حجاب و بی حجابی، اصلا قوانین موجود و قواعد حقوقی رعایت نمی شود.

حتی در چند هفته اخیر مشاهده می کنیم که خیلی از افراد از منابع یا تریبون های دیگر مردم را تحریک می کنند که مردم با افرادی که آنها بی حجاب می خوانند برخورد کنند، یعنی عملا یک جور دعوت به نزاع بین مردم است.


برچسب ها: ارائه خدماتخدماتوظایف قانونینهادبهانهقانونیسازمان


آخرین اخبار سرویس:



هیچ نهادی نمی تواند به بهانه بی حجابی از ارائه خدمات خودداری کند

هیچ نهادی نمی تواند به بهانه بی حجابی از ارائه خدمات خودداری کند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.