سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
Tuesday, 16 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
وزیر علوم با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت
17

شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰۲۰۲۳-۰۴-۲۲سیاسی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به هم میهنان ارجمند و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک گفت. – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به […]

پ
پ




شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰۲۰۲۳-۰۴-۲۲سیاسی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به هم میهنان ارجمند و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک گفت.

– وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به هم میهنان ارجمند و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم متن پیام تبریک دکتر زلفی گل بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل است: پارسایان و پرهیزگاران، مشتاقانه بر خوان خلوص خداوند می نشینند و پیراسته تر برمی خیزند تا مشمول مهر ممدوح و ساکن سایه سار سعادتش باشند؛ مجاهدانی که می کوشند به سزاواری؛ شهروندِ شهر قرآن باشند و سربلندی و سعادت خویش را در عیدسعید فطر جشن بگیرند که عید فطر؛ صله ی سپاسگزاری و ستایش از برگزیدگان رمضان است و مرهم فراق بندگانی که از خوان خجسته ی پروردگار متنعم بوده اند و اکنون به برچیدن این سفره ی آسمانی دلتنگند.

خوشا جان های مقرّبی که به درک رمضان، دل های خود را از غبار معصیت تکانده اند و حریر رحمت بر تن خویش پوشانده اند.

ایمان دارم که همکاران ارجمند و فرزتدان دانش پژوه ام به میمنت این ماه مغتنم، توفیق داشته اند که توامان با تهذیب نفس و تقرّب به حضرت دوست، سامان و سازمان دانش را معطّر از عطر دین نمایند.


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوریعید سعید فطرسعید فطرتحقیقات و فناوریتبریکسعیددانشگاهیان


آخرین اخبار سرویس:



وزیر علوم با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

وزیر علوم با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.