جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
وزیر علوم: تبیین اقدامات و دستاوردهای آموزش عالی یک ضرورت است
10

چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰۲۰۲۳-۰۵-۱۷سیاسی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین ستاد وزارت علوم اقدامات و فعالیت های متعددی برای پیشرفت علم و فناوری در کشور صورت گرفته است که تبیین آن ها برای امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است. – به گزارش سایت قطره و به نقل […]

پ
پ




چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰۲۰۲۳-۰۵-۱۷سیاسی


در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین ستاد وزارت علوم اقدامات و فعالیت های متعددی برای پیشرفت علم و فناوری در کشور صورت گرفته است که تبیین آن ها برای امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر روابط عمومی وزارت علوم حضور پیدا کرد و این روز را به مدیر و کارشناسان این دفتر و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تبریک گفت.

زلفی گل با قدردانی از خدمات و فعالیت های شبانه روزی مجموعه روابط عمومی ستاد و دانشگاه ها گفت: اقدامات و دستاوردهای متعددی در آموزش عالی کشور صورت می گیرد که تبیین آنها باعث امید آفرینی و حس افتخار برای هم وطنان می شود.

وی با اشاره به ۴۶ سفر استانی خود و بازدید از مراکز آموزش عالی کشور گفت: همکاران بنده نیز در معاونت های مختلف پیش از این از دانشگاه و موسسات پژوهشی فناوری بازدید داشته اند و همه آنها از تلاش ها و اقدامات غرورآمیز و افتخارآمیز دانشگاه ها برای پیشرفت علم و فناوری در کشور و ایجاد رفاه برای مردم خبر می دهند.


برچسب ها: روابط عمومیآموزش عالیوزارت علومدانشگاه هادانشگاهروابطعمومی


آخرین اخبار سرویس:



وزیر علوم: تبیین اقدامات و دستاوردهای آموزش عالی یک ضرورت است

وزیر علوم: تبیین اقدامات و دستاوردهای آموزش عالی یک ضرورت است




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.