شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال۱۴۰۱ آموزش عالی پرداخت می شود
17

[ad_1] جمعه، ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵۲۰۲۳-۰۷-۱۴سياسي معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ آموزش عالی و سه ماهه نخست ۱۴۰۲، در ماه های آینده خبر داد. – به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، […]

پ
پ

[ad_1]



جمعه، ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵۲۰۲۳-۰۷-۱۴سياسي


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ آموزش عالی و سه ماهه نخست ۱۴۰۲، در ماه های آینده خبر داد.

– به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به ضرورت تکریم بازنشستگان در هر زمان گفت: گرامیداشت مقام و جایگاه این عزیزان تنها مربوط به یک روز از سال یا مناسبت خاص نیست، بلکه همه ما مسؤولان، باید همواره دغدغه پاسداشت شأن و مقام آنان را که عمر خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف کرده اند، داشته باشیم.

وی با اعلام این خبر که پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال ۱۴۰۱ آموزش عالی طی ماه های آینده پرداخت می شود، گفت: با پیگیری ها و توافقات انجام شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر است علاوه بر تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی سال ۱۴۰۱، نسبت به تسویه پاداش بازنشستگان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نیز اقدام لازم انجام شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، افزود: پیرو درخواست سازمان برنامه و بودجه کشور، این معاونت نسبت به جمع آوری اطلاعات از همه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری اقدام کرد و بر اساس آن گزارش پرونده بیش از ۱۶۶


برچسب ها: بازنشستگانپاداش پایان خدمتآموزش عالیوزارت علومسازمان برنامه و بودجهخدمتپایان


آخرین اخبار سرویس:



پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال۱۴۰۱ آموزش عالی پرداخت می شود

پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال۱۴۰۱ آموزش عالی پرداخت می شود




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.