شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 18 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو

اطلاعیه ها

💠فراخوان به دانشجویان علاقه‌مند به مقاله نویسی 💠انتصاب سرپرست حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی غیر انتفاعی چابهار 💠دانشگاه بین‌المللی چابهار میزبان سه کارگاه آموزشی در راستای توسعه علم و فناوری بود دیدار مسئولین و تعدادی از اساتید مدعو دانشگاه بین المللی چابهار با دانشجویان دختر مستقر در خوابگاه دانشگاه بازدید سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار از کارخانه و خط تولید تن ماهی کنارک 💠سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با رئیس اداره و رئیس صنایع کوچک شهرک صنعتی جنوب استان دیدار ‌و گفتگو کرد 🇮🇷نشست بصیرتی با موضوع وعده صادق در دانشگاه بین المللی چابهار با حضور فرماندهی سپاه شهرستان چابهار برگزار شد 🔹دیدار صمیمی و انگیزشی مدیر مرکز مشاوره دانشگاه بین المللی چابهار با دانشجویان بین المللی دانشگاه، دانش آموزان خوابگاهی دبیرستان دانا و توانا و همچنین دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه بین المللی چابهار

پیام تبریک ریاست دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار به مناسبت ارتقای رتبه در «وبومتریک۲۰۲۴»
15

همکاران گرامی، اعضای محترم هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه بین‌المللی چابهار با کمال مسرت، به اطلاع می‌رساند که دانشگاه بین‌المللی چابهار در رتبه‌بندی «وبومتریک۲۰۲۴» با صعودی چشمگیر ۱۶۱۰ پله‌ای، به جمع ۸۶۲۰ دانشگاه برتر جهان پیوست. این دستاورد ارزشمند، مرهون تلاش بی‌وقفه، تعهد و همدلی مجموعه دانشگاه است. از زمان تاسیس، دانشگاه […]

پ
پ

همکاران گرامی، اعضای محترم هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه بین‌المللی چابهار

با کمال مسرت، به اطلاع می‌رساند که دانشگاه بین‌المللی چابهار در رتبه‌بندی «وبومتریک۲۰۲۴» با صعودی چشمگیر ۱۶۱۰ پله‌ای، به جمع ۸۶۲۰ دانشگاه برتر جهان پیوست. این دستاورد ارزشمند، مرهون تلاش بی‌وقفه، تعهد و همدلی مجموعه دانشگاه است.

از زمان تاسیس، دانشگاه بین‌المللی چابهار همواره در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته است. ارتقای کیفیت محتوای وب، افزایش تعداد ارجاعات به مقالات و تحقیقات اعضای هیئت علمی، تشویق به انتشار مقالات در مجلات معتبر، و همچنین توسعه فعالیت‌های پژوهشی و بین‌المللی، از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده بزرگ دانشگاه بین‌المللی چابهار، مراتب قدردانی خود را از تلاش‌ها و تعهد بی‌وقفه شما عزیزان، به ویژه مدیران محترم، اعضای محترم هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز اعلام می‌دارم. بدون تلاش و همدلی شما، این دستاورد ارزشمند حاصل نمی‌شد.

این جهش قابل توجه در رتبه‌بندی «وبومتریک۲۰۲۴»، نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانشگاه بین‌المللی چابهار است. ما مصمم هستیم با اتکا به توانمندی‌های داخلی، برنامه‌ریزی‌های دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداریم و جایگاه دانشگاه را در رتبه‌بندی‌های معتبر جهانی ارتقا دهیم.

دکتر بادپا
رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار
(غیرانتفاعی_غیر دولتی )

✒️ روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.