شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیام تبریک سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت عید سعید قربان
37

متن پیام به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم “لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمه لک و الملک، لا شریک لک لبیک” عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است […]

پ
پ

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
“لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمه لک و الملک، لا شریک لک لبیک”

عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی با گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال، در زمره صابران و بندگان حقیقی راه یافته اند.

عید قربان، یادآور سربلند شدن ابراهیم خلیل الله از بوته آزمایش سخت و جانسوز ذبح فرزندش حضرت اسماعیل(ع) است که میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقوا را نمایان می سازد.

این روز مقدس برای تمامی مسلمانان، روز پیروزی، از خودگذشتگی، الهام، امیدواری، نشاط و کامیابی‌ است. در این روز مسلمانان با انجام سنت قربانی٬ با پیروی از حضرت ابراهیم (ع)٬ آمادگی خویش را برای مبارزه با نابرابری٬‌ فقر و قربانی در راه خدا و نیز برای دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اعلام می دارند.

اینجانب ضمن تبریک و مبارک باد این عید خجسته به مسلمین جهان، به ویژه مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار، از درگاه خدواند بی همتا و منان عاقبت به خیری، سلامتی، رفاه، آسایش و دلخوشی را برای همگان مسالت دارم.

عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

خانه ایرانی، جایگاه دانش بین‌المللی

 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.