جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیام تسلیت عبدالغفوربادپا به مناسبت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی
34

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو هیات امنای دانشگاه بین المللی چابهار را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت دکتر عبدالغفور بادپا به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی […]

پ
پ

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو هیات امنای دانشگاه بین المللی چابهار را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دکتر عبدالغفور بادپا به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آ ل عمران ۱۶۹)

آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی یکی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی بود که پس از سال¬ها جهاد و خدمات صادقانه به ایران اسلامی به فیض شهادت دست یافت این شهید رشید اسلام تمام وجود خود را در خدمت امام عصر خویش و ولیّ زمانش سپری نمود؛ خداوند نیز شهادت و عزت را پاداش او قرار داد.
آیت الله سلیمانی انسانی عارف و صاحب صفات والا و اهل جهاد و تلاش در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی بود. مردم‌داری، حضور متواضعانه و خدمات گوناگون ایشان در بین مردم کشورمان بویژه جامعه دانشگاهی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
شهادت این عالم پارسا و روحانی عالیقدر را به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مراجع عظام و حوزه های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال برای آن فقید سعید، رفعت مقام و مغفرت بی پایان الهی و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی را خواستارم.

عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.