سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
Tuesday, 16 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیام دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار به مناسبت حماسه نه دی
64

۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک‌دلی، انسجام، وحدت، همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند.  بار دیگر به دشمنان ثابت شد که مردم ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب […]

پ
پ
۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک‌دلی، انسجام، وحدت، همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند.
 بار دیگر به دشمنان ثابت شد که مردم ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دست از پیروی از ولایت فقیه بر نمی‌دارند؛ در واقع روز نه دی، روز تجدید بیعت ملت ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و رهبری است.
خروش ملت ولایی، هوشیار، بصیر و متحد ایران اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در نه دی ۱۳۸۸ در برابر فتنه‌های مستکبران و  عناصر کینه‌توز، فرصت‌هایی نو برای ایران اسلامی به همراه داشت.
دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار در یوم الله نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که با تبعیت محض از نائب امام عصر(عج) مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و نقش خود را در عرصه فرهنگ، آموزش و پژوهش ایفا خواهد کرد.
عبدالغفور بادپا 
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.