جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 19 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
چگونه از ایام فراغت تابستان برای تربیت دینی نسل جوان استفاده کرد
20

چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۵۲۰۲۳-۰۶-۰۶اجتماعی مسئول پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه شیراز با اشاره به در پیش رو بودن ایام فراغت تابستان به تبیین نکاتی در خصوص چگونگی تربیت دینی نوجوانان و جوانان اعم از دانش آموزان و دانشجویان در مراکز مختلف تربیتی نظیر مساجد، – دانشگاه ها، مدارس و. […]

پ
پ




چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۵۲۰۲۳-۰۶-۰۶اجتماعی


مسئول پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه شیراز با اشاره به در پیش رو بودن ایام فراغت تابستان به تبیین نکاتی در خصوص چگونگی تربیت دینی نوجوانان و جوانان اعم از دانش آموزان و دانشجویان در مراکز مختلف تربیتی نظیر مساجد، – دانشگاه ها، مدارس و.

پرداخت.

سعید زاهد زاهدانی، مسئول پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه شیراز در گفت وگو با ایکنا از فارس، در پاسخ به اینکه چه پیشنهاداتی برای پر کردن ایام فراغت تابستان نسل جوان اعم از دانش آموزان و دانشجویان برای تربیت دینی آنان دارید، گفت: در نظام های اجتماعی برنامه های متنوع و رسمی برای تربیت نوجوانان و جوانان وجود دارد که از قبل برنامه ریزی و اداره می شود و معمولاً از طریق آموزش و پرورش و دانشگاه ها وزارت علوم این برنامه ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می شوند اما خلأهای فکری معمولاً برای جوانان ما وجود دارد که این برنامه های رسمی آن خلأها را پر نمی کند.

وی افزود: ما می توانیم از فرصت های تابستان و تعطیلات آن برای پر کردن آن خلأهای فکری استفاده کنیم، به خصوص در تحولات اجتماعی امروز که به هیچ وجه نمی توانیم نسبت به آن بی توجه باشیم زیرا مردم ایران در شرایطی قرار گرفته اند که کنشگر جهانی هستند.


برچسب ها: دانشجوانانتربیت دینیدانشگاهجواندانشگاه شیرازتربیت


آخرین اخبار سرویس:



چگونه از ایام فراغت تابستان برای تربیت دینی نسل جوان استفاده کرد

چگونه از ایام فراغت تابستان برای تربیت دینی نسل جوان استفاده کرد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.