جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 19 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

درباره کارگاه آموزشی آنلاین “امور گمرکی“ بیشتر بدانیم: همانطور که مطلعید، انجام تشریفات ترخیص کالاهای وارداتی و همچنین صدور کالا از کشور براساس قانون امور گمرکی و آئین نامه اجرائی آن منوط به تنظیم اظهار نامه گمرکی و تسلیم آن به گمرک می‌باشد. فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار نیز بنا بر شرایط، به عنوان اظهار کننده می […]

پ
پ

درباره کارگاه آموزشی آنلاین امور گمرکی بیشتر بدانیم:

همانطور که مطلعید، انجام تشریفات ترخیص کالاهای وارداتی و همچنین صدور کالا از کشور براساس قانون امور گمرکی و آئین نامه اجرائی آن منوط به تنظیم اظهار نامه گمرکی و تسلیم آن به گمرک می‌باشد. فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار نیز بنا بر شرایط، به عنوان اظهار کننده می بایست اسناد لازم را از قبیل سیاهه خرید، گواهی مبدا، اسناد بانکی و سایر مجوزهای مورد نیاز را به بهمراه اظهارنامه ارائه نمایند. از سوی دیگر با توجه به نقش کلیدی گمرک در فرایند واردات کالاها، کسب اطلاعات لازم از رویه های اداری و اجرایی گمرک،  آشنایی با مفاهیم و واژگان و اصطلاحات گمرکی و نیز سایر امور مربوطه، برای فعالان اقتصادی امری ضروری است. لذا این دوره آموزشی که با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهار توسط دانشگاه بین المللی چابهار برگزار می شود، برای آموزش واردکنندگان منطقه آزاد چابهار برنامه ریزی شده است.

 

درباره مدرس این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

دکتر عباس شریفی پور، مربی رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران، و کارشناس خبره ستاد نظارت گمرکات استان خراسان رضوی، از برترین مدرسان دوره های کوتاه مدت گمرک جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد، و سازمان فنی حرفه ای با سابقه ای ۱۵ ساله می باشند.

 

درباره جزییات برگزاری این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

  • این دوره آموزشی تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان منطقه آزاد چابهار طراحی شده است و سایر علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه “آزاد” در این دوره شرکت نمایند.
  • ثبت نام و حضور در این دوره آموزشی کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • ثبت نام در این دوره آموزشی به صورت کاملا آنلاین می باشد. بدین منظور شما می توانید از لینک زیر استفاده کنید و به درگاه پرداخت متصل شوید. سپس با داشتن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، CVV2، تاریخ انقضا و رمز پویا، می توانید به راحتی ثبت نام کنید.
  • پس از واریز وجه از طریق درگاه پرداخت و تکمیل ثبت نام، اطلاعات شما برای ما ارسال می شود و نام شما به عنوان شرکت کننده در دوره ثبت می شود.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین adobe connect برگزار می گردد و لازم است تا از لینک های زیر نسبت به دانلود نرم افزار مربوطه اقدام فرمایید:

 

  • از آنجایی که تعداد ثبت نام کننده ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.
  • در پایان دوره آموزشی، جزوه های مدرسان و پاورپوینت های ارائه شده توسط اساتید برای شما ارسال می شود.
  • پنج روز پس پایان دوره آموزشی، گواهی معتبر مورد تایید وزارت علوم، از طرف دانشگاه بین المللی چابهار برای شما صادر می گردد.
  • این نشست به صورت کاملا آنلاین و از طریق محیط adobe connect برگزار می شود و برای اتصال به کلاس مجازی لازم است نرم افزار مربوطه را به سادگی از لینک های زیر دانلود نمایید:

     

     

هزینه ثبت نام این دوره تخصصی مدیریتی با تخفیف ویژه فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود. ثبت نام آزاد در این دوره ۳۵۰ هزار تومان می باشد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.