یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
کارگاه آموزش آنلاین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)
40

یکی از مسایل مهمی که هر فرد باید در طول زندگی خود  به آن توجه نماید و غفلت از آن خسارات جبران ناپذیری به جای میگذارد و چه بسا سلامت خود و همکاران را به خطر می اندازد و آسیب های فراوانی را به محیط زیست وارد می سازد، مبحث “بهداشت و ایمنی محیط زیست […]

پ
پ

یکی از مسایل مهمی که هر فرد باید در طول زندگی خود  به آن توجه نماید و غفلت از آن خسارات جبران ناپذیری به جای میگذارد و چه بسا سلامت خود و همکاران را به خطر می اندازد و آسیب های فراوانی را به محیط زیست وارد می سازد، مبحث “بهداشت و ایمنی محیط زیست و محیط کار” است. شناسایی محیط پیرامون  و آشنایی با موارد خطرساز در هر محیط می تواند منجر به کاهش احتمال بروز خطرات و افزایش توانایی سازمان در کنترل عواقب خطرات در صورت بروز حادثه است.

با توجه به اهمیت این مبحث، در این دوره آموزشی که با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار و شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار میشود، برآنیم تا با بیان اصول HSE ویژه واحدهای صنعتی، به سوالات آنها پاسخ دهیم.

 

درباره سخنران این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

دکتر مهدی شکیب

دکتر مهدی شکیب تحصیلات خود را در رشته مدیریت صنعتی و پس از آن در رشته محیط زیست ادامه دادند و از سال ۱۳۸۸ تا کنون به عنوان کارشناس و مربی آموزش HSE در پالایشگاه گاز پارسیان مشغول به فعالیت می باشند. ایشان از سال ۱۳۹۵ به عنوان استادکار آموزشی مهارتی HSE در صنایع نه تنها در سازمان فنی حرفه ای مشغول به تدریس شده بلکه تدریس خود را در حوزه HSE در دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور استان فارس، جهاد دانشگاهی، و اداره کار ادامه دادند. گوشه ای فعالیت های ایشان در این زمینه در ادامه لیست شده اند:

  • برگزار کننده بیش از ۱۰۰۰ ساعت آموزش تخصصی HSE به سفارش سازمان ها و شرکت های صنعتی
  • اخذ اولین گواهینامه HSE شرکت پالایش گاز پارسیان توسط ایشان در سال ۱۳۸۸
  • استاد برتر دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در سال ۱۳۹۵

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.