چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
کرسی های آزاد اندیشی عفاف و حجاب در دانشگاه صنعتی قم | برنامه
16

[ad_1] برنامه های فرهنگی دانشگاه صنعتی قم بر اساس چرخه مدیریتی بهبود مستمر دنبال می شود. – حوزه/رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه صنعتی قم بر اساس چرخه مدیریتی بهبود مستمر دنبال می شود. جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص صنعتی شدن شهر قم در گفت وگو با خبرنگار […]

پ
پ

[ad_1]

برنامه های فرهنگی دانشگاه صنعتی قم بر اساس چرخه مدیریتی بهبود مستمر دنبال می شود.

– حوزه/رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه صنعتی قم بر اساس چرخه مدیریتی بهبود مستمر دنبال می شود.

جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص صنعتی شدن شهر قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: با فعالیت ۸ شهرک صنعتی و ۴ ناحیه صنعتی در استان قم، این شهر به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور مطرح شده است.

دانشگاه صنعتی قم با اجرای طرح های ابتکاری از جمله همیار صنعت توانسته است به رشد و توسعه صنعت استان کمک های شایانی داشته باشد.

وی افزود: کسب رتبه های دوم و نهم در اشتغال فارغ التحصلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۰ و رتبه اول اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در سال ۱۳۹۹ در بین دانشگاه های کشور بر اساس پایش صورت گرفته توسط معاونت پژوهشی وزارت علوم نشانگر همکاری نزدیک دانشگاه صنعتی قم با صنعت استان و کشور می باشد.

رضایی نور افزود: نظر به اینکه شهرمقدس قم بعنوان پایتخت جهان تشیع در سطح دنیا شناخته می شود، دانشجویان این خطه مقدس نیز باید از لحاظ دینی و فرهنگی ممتاز و سرآمد باشند.

تمام تلاش مسئولین دانشگاه صنعتی قم این است که با اجرای برنامه های هدفمند فرهنگی و تربیتی متخصصین متعهد و متدینی را پرورش دهد تا د

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.