چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
💠 دیدار و نشست سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با دکتر حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم، تحقيقات وفناوری در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی
8

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ در یک دیدار مهم و مفید، سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با دکتر حدادی اصل، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دیدار و با هدف‌های مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی گفتگو کرد. در این دیدار […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ در یک دیدار مهم و مفید، سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با دکتر حدادی اصل، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دیدار و با هدف‌های مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی گفتگو کرد.
در این دیدار امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه برای انجام پژوهش‌های مشترک و تبادل دانش با سایر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، اطلاعات جدید و نوآورانه در زمینه‌های علمی و فناوری مورد تبادل قرار گرفت و بهره‌وری بیشتر از تجربیات و دانش موجود در دانشگاه بین‌المللی چابهار و سایر مراکز علمی ارتقا یافت.

در این نشست، همچنین برنامه‌های توسعه و ترویج آموزش عالی و پژوهش در سطح بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اهمیت توسعه بین‌المللی دانشگاه بین‌المللی چابهار در جهت ارتقای سطح علمی و فناوری کشور نیز به صورت جدی مورد تاکید قرار گرفت. این نشست فرصتی برای بررسی مسیرها و راهکارهای افزایش همکاری‌های بین‌المللی و تقویت روابط دانشگاه با سایر مراکز علمی و پژوهشی فراهم ساخت.

💠خانه ایرانی، جایگاه دانش بین‌المللی

🌐 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید
🖥 آدرس وب سایت:
http://iuc.ac.ir

☎️ تماس با ما:
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام:
http://instagram.com/iuc_ac_ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:
https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/491389341C96a9dba508

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.