شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
💠 *متن پیام سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار جهت انتشار شماره جدید فصلنامه علمی_تخصصی آمایش و توسعه دانشگاه بین‌المللی چابهار*
4

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی اشاره نمود: مفتخرم از انتشار جدیدترین شماره فصلنامه آمایش و توسعه دانشگاه خبر دهم. این فصلنامه که به همت اساتید و دانشجویان فرهیخته دانشگاه و پس از گذشت چند سال مجدد احیا و منتشر می‌شود، به بررسی مسائل و چالش‌های توسعه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی اشاره نمود: مفتخرم از انتشار جدیدترین شماره فصلنامه آمایش و توسعه دانشگاه خبر دهم. این فصلنامه که به همت اساتید و دانشجویان فرهیخته دانشگاه و پس از گذشت چند سال مجدد احیا و منتشر می‌شود، به بررسی مسائل و چالش‌های توسعه منطقه‌ای با رویکردی علمی و پژوهشی می‌پردازد.

در این شماره، شاهد مقالاتی ارزشمند در زمینه‌های مختلف توسعه انسانی، اقتصاد دانش‌بنیان، روستاهای هوشمند و توسعه پایدار هستیم. یقین دارم که این مقالات، گامی مفید در جهت پیشرفت و آبادانی منطقه چابهار خواهد بود.

از همه اساتید، دانشجویان و پژوهشگرانی که در تهیه و انتشار این فصلنامه نقش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌کنم که با ارسال مقالات خود به این فصلنامه، در ارتقای سطح علمی و پژوهشی آن ما را یاری رسانند.

عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار

✒️ *روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار*

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.