پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
نخستین طرح مطالعاتی مشترک دانشگاه بین المللی چابهار و شهرداری شهر چابهار کلید خورد
28
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ این طرح مطالعاتی با هدف مستند سازی عملکرد و تجربیات شهرداری و شورای پنجم شهر چابهار به منظور شفاف سازی عملکرد شهرداری، مستندسازی مکتوب عملکرد شهرداری، و بهره مندی مدیران شهری آینده از تجربیات 4 ساله شهرداری کلید خورده است و دانشگاه بین المللی چابهار بعنوان مجری، وظیفه انجام مطالعات و مستندسازی های مکتوب و مصور را بر عهده خواهد داشت.
پ
پ

ناصر آبروش، سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار، با اشاره به رویکرد مثبت شهرداری چابهار نسبت به پروژه های آموزشی و پژوهشی دانشگاهی، اظهار داشت: دانشگاه بین المللی چابهار تلاش نموده است تا در راستای تحقق رسالت آموزشی و پژوهشی خود خدمات متنوعی به سازمان های دولتی و خصوصی چابهار ارائه نموده و با ارائه بالاترین کیفیت خدمات، در توانمندسازی کارکنان و نیز سازمان ها بکوشد.

وی افزود: نگاه ویژه شهردار محترم چابهار به مقوله آموزش و پژوهش دانشگاه محور قابل تحسین است و امیدواریم همکاری های دوجانبه مابین دانشگاه و شهرداری بتواند به توسعه پایدار شهری منجر شود و مدیران شهری را در تصمیم گیری و تصمیم سازی بهتر یاری نماید.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: مستند سازی تجربیات شهرداری و شورای شهر در افق ۴ ساله، به دنبال مستند سازی فعالیت ها، برنامه ها، تجربیات و عملکرد حوزه های مختلف است که در قالب پروژه های شهری نمود پیدا کرده است.

آبروش بیان کرد: مستندسازی تجربیات در نگهداری و طبقه بندی صحیح اسناد ارزشمند، پیاده‌سازی فرایندهای پیچیده در سازمان، مقایسه وضعیت کنونی و مطلوب، آموزش کارکنان، ارزیابی صحت فعالیت‌ها و فرایندها و حتی ارزیابی بهره‌ وری سازمان به مدیران کمک خواهد نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.