جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
اردوی مطالعاتی عید دبیرستان دانا و توانا
38

    دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار در نظر دارد برای دانش آموزان دوازدهم دختر و پسر، اردوی مطالعاتی عید نوروز سال ۱۴۰۱ را با بالاترین سطح خدمات و کیفیت آموزشی و رفاهی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ بصورت غیرحضوری و از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ بصورت حضوری برگزار نماید. اردوی مطالعاتی […]

پ
پ

 

 

دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار در نظر دارد برای دانش آموزان دوازدهم دختر و پسر، اردوی مطالعاتی عید نوروز سال ۱۴۰۱ را با بالاترین سطح خدمات و کیفیت آموزشی و رفاهی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ بصورت غیرحضوری و از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ بصورت حضوری برگزار نماید.

اردوی مطالعاتی عید نوروز ۱۴۰۱ دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار با ارائه برنامه‌ها و خدمات ویژه ازجمله:
ارائه برنامه اختصاصی برای هر دانش آموز، پانسیون مطالعاتی، حضور سر مشاور، حضور مستمر مشاوران و پشتیبانان، خدمات خوابگاهی، کلاس های رفع اشکال در صورت تمایل و پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده در محل مجتمع خوابگاهی دبیرستان برگزار می‌گردد.

دانش آموزان دوازدهم علاقه‌مند برای شرکت در اردوی مطالعاتی عید نوروز ۱۴۰۱ دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اردوی مطالعاتی و شهریه دوره به سایت http://www.cubeedu.ir مراجعه و یا به شماره ذیل تماس حاصل فرمایند.

⏱️آخرین مهلت ثبت نام: ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
⭕ ظرفیت محدود

☎️ تماس با ما:
۰۹۹۰۰۹۹۴۳۹۷

🖥 آدرس وب سایت ثبت نام دوره:
www.cubeedu.ir

🖥 آدرس وب سایت دبیرستان:
http://highschool.iuc.ac.ir/

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/dana_tavana.iuc

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.